CeRiTa PaNaS - Areil dan Luna Maya

7:13 PTG



Ariel Peterpan Bikin Panas, Video  Bersama Luna Maya Tersebar Luas.......

Dikemaskini oleh M pada June 6th, 2010 General 11 Respon 2 rakaman video  yang menampilkan wajah mirip pelakon sinetron, Luna Maya dan kekasih’nya Ariel Peterpan kini telah tersebar luas di laman-laman sosial seperti Facebook.

 

Video yang menggunakan format MP4 itu telah dirakam pada 23 Mac 2009 di’mana video pertama berdurasi selama 2 minit 37 saat manakala video kedua berdurasi lebih 6 minit 39 saat.

Rakaman tersebut menampilkan Luna Maya melakukan hubungan songsang dengan Ariel Peterpan dalam pelbagai aksi seperti women-on-top & missionary. Seperti kebiasaan, para artis ini akan menafikan insiden ini dengan pelbagai alasan. Contoh’nya, Luna Maya berkata bahawa beliau tidak mempunyai tatu kupu-kupu di pinggul kiri seperti wanita dalam video tersebut.

 
Pada masa yang sama, Ariel Peterpan enggan mengulas lebih lanjut mengenai video songsang tersebut

berita dari negara jiran....Panassssssssssssss
Begitulah lumarah hidup artis samada di negara jiran , luar negara maupun di Malaysia....banyak skandal yang memalukan berlaku didalam dunia hiburan ni....tapi seperti kata pepatah sesiapa yang termakan cili dialah yang merasa pedasnya dan siapa yang buat onar dia juga yang menanggung malu...sekian wassalam.

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook