PrOmOsI MARYKAY

11:13 PTG

Salam teman2 di luar sana. Semoga dalam pemeliharaan Allah hendaknya.

Disini saya minta laluan untuk mempromosikan produk kecantikan yang dijalankan oleh teman saya Puan Rohaya Nordin. Semoga dengan promosi ini akan membantu beliau untuk menjadi USAHAWAN WANITA BERJAYA 2011. Sebagai seorang teman adalah menjadi tanggungjawab saya membantu merealisasikan impian teman baik saya ini dan semoga tahun 2011 membuka jalan yang lebih luas kepada teman saya ini. Kalau beliau berjaya, saya sebagi teman akan tumpang gembira melihatkan kejayaannya ini.

Teman saya ini dah lama berkecimpung dalam dunia business kecantikan. Beliau menjual produk "MARYKAY". Walaupn dewasa ini banyak kelambakan produk macam cendawan tumbuh yang diwar2kan tetapi beliau tetap teguh dengan produk "MARYKAY" kerana produk ini memang amat bermutu dan ramai pengguna yang berpuashati walaupun produknya agak mahal sedikit berbanding dengan produk2 kecantikan lain. Beliau merupakan stokis yang berjaya dalam mempromosikan produk "MARYKAY " ini.

Kepada teman2 saya diluar sana, kalau berminat dan ingin mengetahui dengan lebih lanjut mengenai produk "MARYKAY" boleh ke laman blog beliau iaitu http://sitirohayanordin.blogspot.com/.

Beliau bermurah hati untuk menjawab semua persoalan mengenai produk yang dijual dan beliau juga mudah untuk berurusniaga dengan sesiapa yang berminat.

Inilah teman saya Puan Rohaya Nordin bersama dengan produknya.

Oleh yang demikian, kepada teman2 diluar sana yang masih mencari apakah produk yang sesuai untuk digunakan, boleh mencuba barangan ini. Disamping itu, bolehlah membantu rakan saya ini mengembangkan perniagaan beliau dan merealisasikan impian beliau untuk menjadi USAHAWANITA BERJAYA 2011. Sapa lagi boleh bantu bangsa sendiri kalau bukan kita. Harap2 sudilah melawati laman web beliau "JOM LAWAT TERATAK KECANTIKAN".

Kepada kak rohaya, teruskan usaha anda, saya akan menyokong kuat usaha akak untuk menjadi salah seorang 'business women' yang berjaya satu hari nanti. Perbanyaklah berdoakan kepadaNYA insyallah dipermudahkan jalan mencari rezeki untuk keluarga. Jangan sekali2 berputus asa walaupun banyak ranjau berduri terpaksa akak tempuh kerana kata orang "Berakit2 dahulu berenang2 ketepian, bersakit2 dahulu bersenang2 kemudian".

Jangan lupa layarilah laman web http://sitirohayanordin.blogspot.com. untuk mendapat info2 terbaru produk MARYKAY atau hubungi beliau di EMAIL (1) : siti_luv@hotmail.com




Sekian. Wassalam.

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook