Kain Konen Jaguard dan Tiziana - RM 50.00 (tidak termasuk kos Penghantaran RM 2.00 sepasang)

SeLaMaT dAtAnG Ke TeRaTaK DeSa- FiZaH

7:49 PTG








SOLD



Kain Jenis Tiziana (Biru) dan Konen Jaguard (pink) : RM 50.00 Sepasang (Tidak Termasuk Kos Penghantaran RM 2.00 sepasang)

JUALAN KAIN SECARA ONLINE

Kepada Cik/Puan/Tuan......Silalah menjamu mata dengan melihat kecantikan kain-kain pasang yang ditawarkan di kedaionline saya ini. Harga sepasang kain yang ditawarkan adalah amat berpatutan dan para pembeli akan berpuas hati dengan kehalusan kain serta kecantikan pada corak kain-kain yang terkini .Oleh itu, cepat..cepat...siapa cepat dia dapat. Kain-kain yang ada terhad stoknya...siapa yang dulu menempah akan mendapatnya dan siapa lambat akan BERPUTEH MATA....Diharap photo kain yang dipamirkan akan mengamit anda untuk membelinya....

Selain Itu pihak saya akan memaparkan kain-kain baru setiap bulan dan tuan/puan bolehlah menjamu mata untuk melihat mana yang berkenan dihati.....sekiranya berminat untuk membeli bolehlah email kepada saya hafizah.ali@hotmail.com atau boleh juga masukkan wang pendahuluan (cagaran) ke akaun MayBank saya :
No. Akaun : 114208744776
Norhafizah Mohd Ali
dan sila maklumkan kepada saya sekiranya urusan kemasukkan wang telah selesai dan saya akan mengeposkan barang tersebut dengan kadar segera.
Saya juga akan memaparkan produk-produk lain seperti telekung, pad berherba, cookies untuk tatapan tuan/puan. Produk-produk tersebut akan masuk tidak lama lagi. Sekian.TQ

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook